Naukowa księgarnio-kawiarnia specjalizująca się w psychologii i naukach pokrewnych (rok założenia 1999)

Sprzedaż, klient, konsument

Coś za coś

Coś za coś Powiększ zdjęcie
Coś za coś
nasza cena: 49,41 PLN
Dostępne:
Nr katalogowy: 9788324016204
Dostępne: dostępny od zaraz
Podstawowe
Autor:Kevin Maney
Opis produktu

Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?


Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.


Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.


Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.

Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Produkty z tego działu


[%carousel%]
Ikony

Psyche.pl 2005-2015. All Rights Reserved.

Kontakt ze sklepem

Zapraszamy do kontaktu!