Naukowa księgarnio-kawiarnia specjalizująca się w psychologii i naukach pokrewnych (rok założenia 1999)

Reklama, marka, promocja

Filozofia reklamy historia psychologia techniki

Filozofia reklamy historia psychologia techniki Powiększ zdjęcie
Filozofia reklamy historia psychologia techniki
nasza cena: 29,90 PLN
Dostępne:
Wydawnictwo: Petrus
Nr katalogowy: 9788377200254
Dostępne: zapytaj o dostępność
Podstawowe
Autor:Magdalena Napierała
Opis produktu
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Produkty z tego działu


[%carousel%]
Ikony

Psyche.pl 2005-2015. All Rights Reserved.

Kontakt ze sklepem

Zapraszamy do kontaktu!