Naukowa księgarnio-kawiarnia specjalizująca się w psychologii i naukach pokrewnych (rok założenia 1999)

Politologia

Kampania wyborcza marketingowe aspekty komunikowania politycznego

Kampania wyborcza marketingowe aspekty komunikowania politycznego Powiększ zdjęcie
Kampania wyborcza marketingowe aspekty komunikowania politycznego
nasza cena: 16,00 PLN
Dostępne:
Nr katalogowy: 9788322925904
Dostępne: zapytaj o dostępność
Opis produktu

Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim kierunku zmierza proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych, w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział zewnętrznych specjalistów pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizji na postawy wyborcze, reklama negatywna, budowanie strategii wyborczej.

Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Produkty z tego działu


[%carousel%]
Ikony

Psyche.pl 2005-2015. All Rights Reserved.

Kontakt ze sklepem

Zapraszamy do kontaktu!