Naukowa księgarnio-kawiarnia specjalizująca się w psychologii i naukach pokrewnych (rok założenia 1999)

Sprzedaż, klient, konsument

Konsument wierny jak pies

Konsument wierny jak pies Powiększ zdjęcie
Konsument wierny jak pies
nasza cena: 44,00 PLN
Dostępne:
Nr katalogowy: 9788363566807
Dostępne: zapytaj o dostępność
Opis produktu

Lojalność... Klucz do sukcesu w biznesie. Przepis na markę kochaną przez wiernych jej konsumentów.

Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki. Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w „wyznawców” marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej. Dzięki lojalności klientów marka zwiększa swój zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy – rekomendacji. W ten sposób zdobywa często nowych, wiernych klientów...
Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół – praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób.

Z książki dowiesz się:

  • jak zmienić konsumentów w „wyznawców” swojej marki,
  • jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
  • jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.

„Konsument wierny jak pies” to książka, która zapewnia wyłącznie praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.

Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Produkty z tego działu


[%carousel%]
Ikony

Psyche.pl 2005-2015. All Rights Reserved.

Kontakt ze sklepem

Zapraszamy do kontaktu!