Naukowa księgarnio-kawiarnia specjalizująca się w psychologii i naukach pokrewnych (rok założenia 1999)

Prowadzenie biznesu, ekonomia

Multimedia w biznesie

Multimedia w biznesie Powiększ zdjęcie
Multimedia w biznesie
nasza cena: 42,00 PLN
Dostępne:
Wydawnictwo: Papierowy Motyl
Nr katalogowy: 9788372519610
Dostępne: dostępny od zaraz
Opis produktu
W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych.
Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Produkty z tego działu


[%carousel%]
Ikony

Psyche.pl 2005-2015. All Rights Reserved.

Kontakt ze sklepem

Zapraszamy do kontaktu!