Naukowa księgarnio-kawiarnia specjalizująca się w psychologii i naukach pokrewnych (rok założenia 1999)

PR, wizerunek, autoprezentacja

Nowy PR Jak internet zmienił public relations

Nowy PR Jak internet zmienił public relations Powiększ zdjęcie
Nowy PR Jak internet zmienił public relations
nasza cena: 47,00 PLN
Dostępne:
Nr katalogowy: 9788363566760
Dostępne: dostępny od zaraz
Podstawowe
Autor:Miotk Anna
Opis produktu

Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.
Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Produkty z tego działu


[%carousel%]
Ikony

Psyche.pl 2005-2015. All Rights Reserved.

Kontakt ze sklepem

Zapraszamy do kontaktu!