Naukowa księgarnio-kawiarnia specjalizująca się w psychologii i naukach pokrewnych (rok założenia 1999)

Psychologia ogólnie, wprowadzenie

Psychologia mediów

Psychologia mediów Powiększ zdjęcie
Psychologia mediów
nasza cena: 39,90 PLN
Dostępne:
Nr katalogowy: 9788373187399
Dostępne: zapytaj o dostępność
Słowa kluczowe: media, komunikacji, indywidualnej, masowej
Opis produktu
"Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze" to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną.
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Produkty z tego działu


[%carousel%]
Ikony

Psyche.pl 2005-2015. All Rights Reserved.

Kontakt ze sklepem

Zapraszamy do kontaktu!