Naukowa księgarnio-kawiarnia specjalizująca się w psychologii i naukach pokrewnych (rok założenia 1999)

Socjologia

Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy Diagnoza i typologia

Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy Diagnoza i typologia Powiększ zdjęcie
Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy Diagnoza i typologia
nasza cena: 28,00 PLN
Dostępne:
Nr katalogowy: 9788320816327
Dostępne: niedostępny
Opis produktu
W książce zostały przedstawione wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu badawczego Ministerstwa Nauki i Informatyzacji. Zawiera wieloaspektową analizę warunków życia, konsumpcji i zachowań na rynku konsumentów z rodzin ludzi młodych. Są to rodziny startujące w samodzielne dorosłe życie w warunkach przemian ustrojowych, społecznych, ekonomicznych i obyczajowych. Ich postawy i aspiracje rozwijają się i będą dalej rozwijane w warunkach odmiennych niż warunki, w jakich startowali ich rodzice czy dziadkowie. Stają wobec nowych wyzwań oraz nowych reguł życia społecznego i gospodarczego, w których muszą się odnaleźć. Atutem publikacji jest oparcie zawartych w niej analiz przede wszystkim na kompleksowych empirycznych badaniach własnych konsumentów z rodzin ludzi młodych oraz przedstawienie typologii tej grupy konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów zdobywających wiedzę o zachowaniach różnych podmiotów na rynku oraz praktyków zainteresowanych tym tematem. Autorki książki są wieloletnimi pracownikami Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji w Warszawie oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, wyspecjalizowanymi w badaniach rynkowych i marketingowych. Współpracują z innymi ośrodkami naukowymi - instytutami i uczelniami - oraz z praktyką gospodarczą.
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Produkty z tego działu


[%carousel%]
Ikony

Psyche.pl 2005-2015. All Rights Reserved.

Kontakt ze sklepem

Zapraszamy do kontaktu!