Naukowa księgarnio-kawiarnia specjalizująca się w psychologii i naukach pokrewnych (rok założenia 1999)

Prowadzenie biznesu, ekonomia

W poszukiwaniu modelu przywództwa

W poszukiwaniu modelu przywództwa Powiększ zdjęcie
W poszukiwaniu modelu przywództwa
nasza cena: 62,10 PLN
Dostępne:
Nr katalogowy: 9788326431005
Dostępne: zapytaj o dostępność
Opis produktu
"Po co być liderem?" - to fundamentalne pytanie stało się przyczyną napisania tej książki. Zadali je sobie autorzy - Phil Harkins, dyrektor zarządzający firmy Linkage, i Phil Swift, współzałożyciel ARC Financial Corporation - po tym jak uświadomili sobie, że wielu liderów nieustannie poszukuje prawdziwego, osobistego celu swojego przywództwa. Stwierdzili, że chcąc zidentyfikować cechy wspólne dla największych przywódców, należy wyruszyć w wędrówkę dookoła świata, żeby porozmawiać z dyrektorami korporacji, prezydentami i premierami, nauczycielami, a także liderami w różnych innych dziedzinach życia. Wśród nich znaleźli się między innymi:
Mary Robinson - pierwsza kobieta, która została prezydentem Irlandii,
Henri Landwirth - przedsiębiorca ocalały niegdyś z Holocaustu, dziś potentat w branży hotelarskiej i filantrop,
Michaił Gorbaczow - były prezydent Związku Radzieckiego i laureat Pokojowej Nagrody Nobla w 1990 roku,
Rafiah Salim - była dyrektor International Centre for Leadership in Finance, zastępca sekretarza generalnego ONZ do spraw zarządzania zasobami ludzkimi,
Rajaa Khuzai - była członkini Rady Zarządzającej Iraku,
Benazir Bhutto - była premier Pakistanu.

Odpowiedzi na pytanie "Po co być liderem?" były różne, jednak niosły ze sobą jedno wspólne przesłanie. Wielcy liderzy na pewnym etapie doznają przemiany, która powoduje, że władza i osobiste korzyści przestają mieć znaczenie.
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Produkty z tego działu


[%carousel%]
Ikony

Psyche.pl 2005-2015. All Rights Reserved.

Kontakt ze sklepem

Zapraszamy do kontaktu!